Skrzynia automatyczna o konstrukcji 2 sprzęgieł to chyba najbardziej popularna w tym momencie skrzynia biegów w koncernie VAG.

Skrzynia 2 sprzęgłowa posiada bardzo wiele zalet względem klasycznych automatycznych skrzyń biegów. Między innymi bardzo szybka zmiana biegów oraz niskie spalanie paliwa.

Skrzynie DSG czy jak nazywane są w marce Audi S-tronic to bardzo dobre konstrukcje które posiadają tylko jedną delikatną wadę która niestety chyba najbardziej wpływa na ich pracę.

Problemem jest fabryczne oprogramowanie sterujące skrzynią biegów. Połączenie ekologów oraz inżynierów doprowadziło do tego że komfort i przyjemność jazdy zostały odesłanie na 2 plan.

Fabryczne oprogramowanie dąży do tego aby jak najefektywniej spełnić normy spalin nie uwzględniając przy tym ogromnego dyskomfortu dla użytkownika.

Każdy właściciel takiej skrzyni biegów doskonale wie o czym tutaj mówimy, w praktyce wygląda to tak że jeździmy na bardzo niskich obrotach. 

Jazda taka po za dużym dyskomfortem jazdy powoduje nadmierne zużycie koła dwumasowego oraz poduszek silnika które muszą niwelować drgania generujące przez silnik na obrotach rzędu 1100-1200 obrotów.

 

Z pomocą przychodzimy my. Jesteśmy w stanie tak z optymalizować pracę skrzyni aby wrócił nam komfort i przyjemność z jazdy. Samochody po naszej modyfikacji posiadają precyzyjnie ustawione punkty zmiany biegów w zależności z jaką jednostką napędową jest połączona nasza skrzynia biegów.

W skrzyniach DSG jesteśmy w stanie wprowadzić następujące zmiany.

  • Zmiana Punktów zmiany biegów
  • Skrócenie czasu zmiany biegów
  • Skrócenie czasu redukcji i zmiany biegów
  • Zwiększenie limitów momentu obrotowego
  • Optymalizacja punktów zmiany biegów